01:07

Klockan är strax efter ett och T ligger sovandes bredvid mig.
Hon har varit ett sådant fantastiskt stöd åt mig idag när jag bröt ihop, hon bara höll om mig när jag låg och grät. 
Hon får mig att känna mig trygg.

Det är rätt tufft just nu, jag gör så mycket på dagarna.
• Träning på måndagar, onsdagar och fredagar
• Medicinhämntning på måndagar och torsdagar
• DBT på tisdagar och en till obestämd dag
• Sen så är jag på ett aktivitetscenter som heter treklövern på torsdagar
Jag går på högvarv hela tiden lixom, vilar knappt.

Sen så har jag haft extremt svårt med maten den senaste tiden då jag (emot min vilja) lagt ner så jävla mycket energi på att tänka på hur jag ser ut.
Jag lägger värdet på mig som person i siffrorna på vågen.

Så jag går på högvarv både fysiskt och psykiskt.
Och eftersom det är så mycket stress så får jag sån extrem ångest.
Den gör så himla ont, den har blivit mycket värre nu än vad den var för bara en månad sedan.
När jag får ångest nu gör det så fysiskt ont att jag inte kan andas.

Men jag försöker verkligen att klara mig utan att behöva bli inlagd, men jag vet inte riktigt hur hårt jag kan pusha mig själv utan att gå in i väggen.