F (tw mat antar jag?)

Min syster, F, hon är såå fin, långt blont hår, blåa ögon, lång men framför all har hon blivit så smal, hon har gått ner 20 kg dom senaste två åren och hon ser så bra ut! (Inte för att hon inte gjorde det innan men hon är mer mogen nu, vuxen)

Och jag är så trött på att vara den fula tjocka systern.

Det hände en grej idag på stan när jag var där med henne och mamma.
Jag och F stog tillsammans och pratade och mamma kom fram till oss och sa något i stil med:
Det står några killar bakom er och kollar.
Då säger F:
Ja syrran, du har sett bra ut den senaste tiden.

Jag vet att hon skämtar, det måste hon ju göra? När hon står där bredvid mig och ser så fin ut och jag har på mig en tjock vinterjacka som gör att jag ser 2 ggr så stor ut, det enda man ser av mitt ansikte är typ bara en gigantisk dubbelhaka och jag har mysbyxor på mig.
Hon måste skämta, men ändå så tror jag inte att hon kan vara så elak.
MEN HON MÅSTE JU VARA IRONISK!